Selasa, 24 Mei 2011

BurukBand@broadband............

Bercakap mengenai broadband..hanya kesabaran sahaja la yang dapat menceritakan....apakan tidak baru sekejap connect tiba-tiba disconnect...dh macam chipsmore da...sekjap ada skejap xda...aku pn xfaham dgn company yg dok bg perkhidmatan broadband..siap guna tag line "even wider,even faster"..bersamamu...xp hempeh kesemuanya...bagi aku dh jd even slower..even lembaberr da la...xp xnk kutuk habis2san pn xboleh juga..sekurang22nya ada juga la tenet tok hilangkn keboringn dan membantu aku utk melayari FB dLL...walaupn lembap dan limit....erm..terima la seadanya...xp sekurang22nya..company yg jual servis ni pn...tolong la upgrade hampa punya servis cikit..ni xsampai 5 minit aku kena connect semula..klu sekali dua xpa..ni dh lebih 44 kali sudah bah...nk berchating pn susah cmni...nk tengok u tube..lagi la out...

apa apa ja la...buruk band oi....kena bnyk22 bersabar la..xp aku pn pelik la kawan22 aku xda pula jd cmni..depa punya burukband xda la seteruk aku..nk kata kawasan yg aku duduk tu di pedalaman..xjuga..nk kata luar bandar dn jauh dari dari kawansan limitasi pn xjuga...hai...agaknya da jin kot yg dok halang line...
nampak gayanya kena la aku g balik dekat celcom centre tu wat report yg belum tentu di layan.....huh.....
lantak la...yg penting customers always right...nk layan or xnk layan tu hampa punya pasal....
apa pn..aku kena gak g jumpa tuk selidiki perkara ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan