Isnin, 23 Mei 2011

Hasil seni - (batik ciptaan ku)


Salam sejahtera..Assalamualaikum...
Mengimbas kembali hasil seni paling bermakna dlm hidupku..ini la satu2nya hasil yg dapat ku berbangga..walau xscantik mna..klu dulu time sek dulu seni la paling aku xsuka...bkn xminat..cuma aku ni tiada bakat seni..setakat org lidi ok la..
xp ni klu nk melukis22 ni bkn types aku la..
masih ku ingat time c.kinah ajaq P.am ketas 2..kena lukis carta pai DLL..huh..lukis tu dh ok..masuk ja warna..k.o..hodoh...huhu..tu baru P.am..belum lagi kenangkn karya seni dari sek rendah-sek menengah..xtahu la..cmna klu dikumpulkn semula semua hasil22 seni tu..huhuh..mau ketawa dn sakit jiwa di buatnya..
....
time jd cikgu sandaran dulu pn kena ajaq seni juga..hahha..mahu ketawa aku time tu..abis la bdk sek ren tu aku ajarkan seni...seni menconteng la jawabnya..xp pn aku buat yg terbaik..selalu ja up to date ngn cikgu seni lain utk kasi ilmu kat budak sek22 ren tu..mau tidak..kang xhalal gaji aku...berat juga jd cikgu ni..huh..letih...dn paling susah nk mententeramkn serta memahamkn budak22...
xp bila da kat uni len lak citanya.. terpaksa la ambik seni chanting batik utk cukupkn unit..apa pn aku suka seni.seni utk meghayati tiap karya yg dihasilkn oleh individu yg mmg berbakat..mmg mengkagumkan...andai aku ni berbakat dlm bidang ni..huh..udah lame le..eden usahaknnya..sepanjang mengikuti ko k batik kat usm..aku rasa seronok sbb dapat bnyk ilmu pasal batik..dn yg penting..dapat ketahui kualiti sesuati batik tu..dn baru22 ni dekat TV1..da cita sal Arfa Batik..wah lg bertambah info aku dapat...rupanya batik kat Malaysia ni ada kelas tersendiri..dn xsama spt batik di indon...dn yg paling penting..aku tetap berbangga dlm menghasilkn karya ku ini...krn aku sentiasa kan cuba melakukn yg sebaik mungkin agar aku berpuas hati...so enjoy...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan