Jumaat, 14 September 2012

Challenge !!!

aku cuba utk melakukn kelainan pd sem ni..sungguh sukar..sbb bnyk tentangn dn halangn yg aku terpaksa dengar dn ketepikan..saat aku cuba utk melangkah..aku masih ragu2 dengan keputusan ku...aku takut...aku masih belum pasti...adakah ini tindakan yg betul...di simpang jalan aku berhenti..lalu aku berfikir sama ada aku harus teruskn ataupun tidak..ini adalah keputusan yg berat utk suatu tindakan yg baru utk aku lakukan...terasa seperti terasing...dalam langkah dan tindakan ku....namun pada masa itu aku masih teruskan...terus berjalan dalan keputusan yg samar...akhirnya aku di situ...di tapak permulaan utk suatu pembaharuan...pd saat dn ketika itu..aku simpulkn segala keraguan dn kepastian..utk aku terus kekal dgn keputusan ini...InsyaAllah...pd Allah aku mohon segala kekuatan utk melalui perubahan ini....

di saat dn waktu itu jua aku harus berdepan dgn pelbagai kritikan..aku harus tegar dan teguh memelihara mindaku daripada sebarang hasutan...di saat ini..aku tiada memiliki sebarang sokongn biarpun dari seorang teman yg aku letakan sebagai sinar harapan...baiklah..sendirian dgn keputusan ini adalah suatu tugas berat...aku hanya perlu yakin dn percaya bahawa ini adalah tindakan yg benar selagi tidak bertentangn dengan hukum dn syariat tuhan.....aku hampir putus harapan pd waktu dn ketika ini....di saat jari jememari ku pantas menaip segalanya di sini...aku masih ragu...namun....cabaran dari dua insan yg rapat..harus ku sahut dn buktikan bukan demi mereka tapi demi Allah....yg maha memberkati dn merahmati...InsyaAllah semoga aku terus kuat bertahan....kerana ini adalah ujian.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan