Selasa, 11 September 2012

tossed it in the trash

cuti sem ni..aku dh wat clear kan beberapa kenangan2 aku dulu dlm tong sampah..yuhuuhuhu..yeah...i did a right think...heheh...semua barang2 lampau yg aku dh simpan dlu.aku buangkan,,,sbb aku sdang berusaha utk maju ke hadapan..tanpa kenangn yg lalu...huhuh..(ceh ayat xleh belah...)sebenaqnya xda la aku buang apa pun..cuma buku2 dn beberapa cita2 lama aku buang ke dlm tong MPSP depan jalan...hahah

sbb...
aku dh xnk ingat lagi kisah2 dulu...semua tu dh berlalu...kini aku nk isi dgn benda2 baru...dlm aku dok kemas semua barang2 aku tu..tiba aku terpikiaq satu benda...erhm..erhm...nnt bila aku mati..aku dh xkn ingat semua kisah dulu..cuma yg aku ingat adalah dosa dn perbuatan2 aku time kat dunia dulu...dn kwn aku juga..erm..xsemestinya depa akn ingat juga bila dh mati..comfom2 la semua pakat busy dok ingat balasan kat akhirat nnt..jd sbb tu la aku clearkn sebahagian brg2 yg aku dh xperlu utk kenang.....tinggal yg penting2 ja la...hahahahha....

okey..dalam mggu cuti lalu..aku berkesempatan gak melayan kisah housewise yg hot tu...hahaha..dan paling terbaik ayat dia....
..."bila meningkat usia kita..semakin kurang rasa utk mengejar impian..dan kita hanya asyik dengan mengenangkan kenangan..."
huhuh,...ada betoi gak..sbb bila tgk org2 tua...depa asyik dok cita balik ja kisah2 lama...heheh...sooner or later it i will do the same too..(xp sebenaqnya bila jumpa kwn2 lama pn..depa asyik gak dok cita kisah2 lalu...hahahahahahaha)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan