Khamis, 20 September 2012

my tooth fairy

Alhamdulillah...selesai sudah mencabut gigi gusi bongsu hari ini...berdegup kencang jantung hari ni...ketaq beb...huhuh...

mula-mula kena inject dulu ubat kebas..okiez..lembut ja doktor tu ckap...
"xsakit pun..macam semut gigit ja..."
(semut sangat...aku rasa macam kena sengat tebuan ja,...hehe)
dimulakan dengan bismisllah..nyet..nyet gusi aku kena inject dua kali..sambil doktor tu bertasbih.
tunggu sat...dalm 10 minit cm tu..gusi aku kembang membengkak..dan aku dah xrasa feel lidah dan gusi aku...past tu doktor tu pn longgar2kan gigi aku..dan "pull it out"..owh..i c man...macam mudah ja dia buat..hahahah

okiez..selesai...next week kena wat temujanji len pulak unuk tampal gigi..sbb gusi aku sudah mengecut teruk....huhuh(banyk betul la masalah gigi aku ni...)

2 ulasan:

  1. gigi bongsu ka? aku ada gak sebatang x jatuh. hahaha
    scary nya weh.ingt nk p cabut pas aku abeh praktikal bln 10 ni. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup bongsu...dh lma dh tumbuh..cuma ari ni baru p cabut sbb selalu tergigit pipi klu kunyah..

      Padam