Jumaat, 12 Oktober 2012

catch a FIRE...

Bola - Bola Api
masih aku ingat lagi time aku sek menengah dan sek rendah...kawan2 aku ni suka main bola api...sepak2 macam bola....
senang ja....yang penting ada berani cuba la...
ambik buah racun yg selalu orang halau tikus tu (sorry xingat nama dia)..lepas tu tuang diesel atau minyak gas@minyak tanah...lepas tu sepak la...main ramai2...

macam kat dalam gambaq ni...

seronok nya....
sepak jangan sepak...
aku pernah la juga try,.,xp xda la extreme main benda ni..juz light light ja...hahahah..xp best wow...sepak2 api ni...jgn terbakaq sudah...okey satu lagi...aku ada terbaca kat satu blog ni..dekat INdon...famous la main bola api ni...selalunya time bulan posa...dan menariknya lagi..ada wartawan orang putih dok wat liputan pasai ni...(menurut blog ni la...http://zilzaal.blogspot.com/2012/10/sepakbola-api-indonesia-dikagumi-media.html )

UFO
time aku budak sekolah lagi..ada lagi satu benda kalau bab2 api ni aku suka...main UFO dari surat khabaq..aku sure punya lah..hampa pernah main...alah yg kita wat bentu segi empat,,lepas tu bagi dia kembung kat tengah...kemudian bakaq kat sisi dia supaya dia terbang...aku dah cuba search kat Google...xp xjumpa la....okey t klu berkesempatan aku cuba upload gambaq dia tengok..kasi memori balik..hahahahah


sekadar hiasan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan