Isnin, 1 Oktober 2012

Cinderella Story


rasa-rasanya kena buat iklan juga ni..heheh

1st October
seharusnya menjadi suatu permulaan yg bagus...xp nak buat macam mana..Allah telah mentakdirkan segalanya...

I lost my shoe....
hai..dah jadi kisah cinderella la pulak...sepanjang minggu ni..aku langsung xperasan bahawasanya kasut aku hilang...(eh..ehh..kasut sendiri pun xperasan)...sebabnya..kasut tu aku cuma guna seminggu sekali sahaja...maklumlah, dalam semua kuliah aku..hanya satu kuliah saja yg kena pakai "proper attire" ..lepas saja kuliah pada Isnin lepas...aku terus ja tanggalkan kasut dan letak dekat rak depan pintu...selalunya, akan aku bawa masuk terus dalam almari..xp disebabkan hari itu hujan...jadi aku pun letak la di luar..jd pagi2 xd terus aku terkejut beruk..mana pulak la kasut aku ni...sudah la tengah kejar masa nk kena masuk on time...

Instinct
erm...xp..aku rasa lepas ja kering aku dah simpan kasut tu...hem...maybe aku xperasan kot yg aku belum simpan..dan yg peliknya...rak tu depan pintu..boleh pulak aku xperasan...adeh..what kind of person i am...huhuhu...
dan..pada pagi ini..aku terus mengajukan soalan kpd "my kung fu panda"..kot kot..dia ada pinjam...xp dia kata xda pula...dan aku rasa dia pinjam...sbb...dia call immediately...dan apa yg menyebabkan aku rasa dia pinjam adalah kerana dia ada p main badminton..dan setahu aku..sepanjang dia dekat sini..dia xda pula bawa kasut sukan..(ataupun aku ja yg xperasan..heheh..)..ok la xbaik nk tuduh-tuduh ni..berdosa....(aku cuma mengesyaki sahaja...) 

anyway...tunggu ja la..apa akan jd seterusnya...or maybe dah xjumpa kot...huhu..(sedang berfikir kena beli kasut baru la..klu xjumpa juga....)..dan satu lagi..klu nk pinjam baik habaq..xsusah aku dibuatnya..dan yg penting kasut tu aku xpernah guna untuk bersukan walaupun ianya kasut sukan....sbb aku ada lagi satu kasut khas utk bersukan....adeh.....ujian..ujian...
(xp salah aku juga sbb xperasan barang hilang....sama la dengan kejadian payung unggu kesayangan ku.....nasib..nasib..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan