Rabu, 12 Disember 2012

..............12-12-12...................

Alright...disebabkan ini antara tarikh yg special...jadi aku pun nk update la rentetan sepanjang hari 12/12/12..hahah


1. Ku berjalan di dalam hujan
Jam 1 pagi xd p makan dekat nazri tom yam dengan "winky winky"..huhuhu...sbb perut lapaq sangat dan xmau susahkan roommate beserta orang lain maka kami pun berjalan kaki...huh..rasanya dah lama aku x berjalan p nazri..kali terakhir adalah pada semester 3...lepas ja cik PKB dimiliki YB hutan kampung..aku n da geng dah xmain jalan2 kaki ni...asyik kuda PKB ja.eh eh...jd semalam adalah kali pertama sejak sekian lama..hampir satu sidang lebih kot xberjalan ke sana...paling koman pun mesti naik moto...dalam perjalanan tu..aku dh kata dah dekat winky winky..klu hujan ni macam mana...hem...p alhamdulillah selamat xp bila balik dah dekat Fajar..hujan pun mula mengkuyupkan aku..hahahaha...masin sungguh mulut...huhuh dan yeah...sbb dh lama xmandi hujan kan..jadi semalam rasa la....hahaahha...(terkenang waktu dengan geng bakti dulu...hahah)

 2. Selesai...
Alhamdulillah..setelah berminggu tertangguh akhirnya tugasan terakhir utk semester ni sudah selesai..harap2 la...xp dengaq cita macam ada lagi ja yg nk menyusul lepas ni...hahahah..apa pun lega sudah sbb asignment yg lecture bg ni..agak lama juga la aku cari maklumat....(alasan..sebenarnya malas..heheeh)...xp hari ini..huhu..xsampai 1 jam dah jumpa dan habiskan xsampai satu hari...hahahaha..yeah..boleh menarik nafas lega sudah.......

3.Ni dosa aku bukan dosa hang...
YUhuhuhuhuh....sentap uolss dn marah pun ada juga...dh banyk kali aku kena..xp xpernah serik pun..hahahahah..sbb i kental uollsss..hahahaha ya la sangattttttttttttt.....hari ni tub tub isu tegur seorang teman ni timbul...maka jd hot topic sat time makan...okey apa yg aku tegur tu xleh nk cita dekat c ni....InsyaAllah..semoga suatu hari nnt pasti akan ada sinar...yg jd isu dosa aku bukan dosa hg tu mcmni..besa la..i kan suka bertekak dan suka meledak...pantang orang letak minyak..ke ba bom la...hahah..tersangat....ribut kan...
macam ni dalam dok sembang pasal isu tegur2 ni..tiba-tiba ank sedar masuk campur...huhuh...pom pang..pom pang...bom....
Aku:sekurang2nya aku tegur tu lebih baik dari aku mengata dekat belakang..bukan macam orang lain dok mengumpat lepas tu xnk tegur..makin bertambah lagi dosa...
Anak menakan:itu dosa aku ka dosa hang???
aku:huhuhu..dalam hati..(diam sat..okey betul apa hg kata.......tiba-tiba terdetik sat...hg tnya aku dosa aku ka dosa hang...xp bila kot belakang yg hang dok kisah orang yg aku tegur tu salah sana salah sini tu apa hal pulak..xsama ka dengan kata-kata hang(dia nk buat apa pun tu dosa dia bukan dosa hang..)
Alhamdulillah
nasib baik aku xlepas apa yg aku fikirkan time tu..klu x xtau la apa yg akan jadi..mungkin tarik muka kot.............huhuhuhu

4.Rezeki...
syukur..Alhamdulillah
a) dapat makan free dekat kafe cik ani...sebenarnya baru ja plan nk p beli bihun goreng xp tiba-tiba ja cik ani panggil suoh ambil pa ja yg nk makan...huh..syukur..perut pun sedang lapaq...rezeki jgn ditolak maut jangan di cari..hehehe
b) dapat solat maghrib berjemaah dekat masjid hari ni...sebelum ni xsempat, selalu ja solat dekat bilik..InsyaAllah semoga ada kekuatan lagi untuk ke masjid ..(huhuh harap2 bukan solat jenazah mayat aku sudah..heheh..(he....okey, baru dapat tau Pak Ku yg meniaga dekat Fajar tu adalah salah seorang Imam dekat masjid USM...patut la rajin ja dia ada dekat masjid)

 5.Lawatan muhibah
a) dapat melawat IPS...hahah..cam perak ja kan...sebab selalu ja melintasi IPS xp xpernah masuk pun..jadi hari ni singgah sat...melawat...
b) dapat melawat pusat sumber HBP...huhuh..jakun seketika..sbb seblum ni aku xpernah tau pun kata HBP tu ada pusat sumber sendiri...hahahah..nasib baik xd ikot winky winky p sana...dapat juga tau...

 6.Lain-lain
a) ada orang tu mengelakan diri.....
b) ke bukit gedung....makan malam
c)di bilik meng "update" blog..hahahah
d)ZzZzZzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan