Sabtu, 4 Jun 2011

Aku yG teRuJa!!!

Hati aku ni mudah sangat teruja dengan perkara22 baru....
tambah22 klu buat sesuatu yg aku suka dn belum bekesempatan utk aku mencuba...
harus aku menjerit dn beritahu satu dunia....yg aku tersangat teruja...
xp kali ini bukan teruja pasal dapat pergi tempat baru..dapat hadiah atau sebagainya...
xp ini teruja melihat rakan22 dn teman2  aku masuk Tv...hehe(biasa ja pn..atleast kwn aku masuk gak Tv..dari aku..huhuh)
ini la orangnya.....
apa pn ni pasal seorang shabat aku..yg sudah bergelar YDP MPP sebuah IPTA..Alhamdulillah..dn Tahniah...
kebelakangn ini..bnyak juga cita pasal IPTA beliau..dn ada dua tiga keratan akhbar tentang beliau
dan ada masuk siaran buletin Utama...
hahah..ini yg kelakar bila aku ingatkn kembali...heheh
ada suatu hari tu..sedang aku dn keluarga menonton buletin utama..tiba22 ada berita pasal sebuah IPTA dan sahabat aku ini...apa lagi..dek teruja tengok dia masuk tv..aku pn terbuat aksi sengal..mengikut istilah kawan2 aku dekat USM...(aksi spontan yg menjengkelkan)
aku dok tersebut nama dia banyak kali..macam orang kena sampuk..heheh..dia masuk tv dia masuk tv....dia masuk tv..dengan bunyi22an ..uu...err..erkkk....dn sebagainya..huhuhu
dan hari ini..sekali lagi...aku hampir22 memalukan diri aku dihadapan kakak aku..mak su aku dn sudara ayah aku...apa tidaknya....
sedang asyik berbual dan membelek22 akhbar di majlis pertunangan sepupu aku... 
aku ternampak gambar dia...apa lagi..aku pn terperanjat dn teruja lalu mengeluarkan suara jeritan yg halus...dn hampir22 mencecah telinga orang22 disekelilingku ditambah dgn aksi yg xtentu arah dn kelam kabut mencari handphoneku utk memaklumakn kpd sorg sahabtku...
-kelakuan Aku sopan lg la dari yg ini-
hampir2 mencuri tumpuan mereka...dan mereka juga hanya memandang hairan pd aku....Ya..Allah...huhu
....SENGAL SUDAH...hampir22 sengal..heehhehe
GAMBAq ni la..yg aku telah bersengal siang xd(04/06/11)













Tiada ulasan:

Catat Ulasan