Rabu, 1 Jun 2011

Aku Yg terSanGat GERAmmmmm



aku yg tersangat GERAm..................................................
hati aku panas kenangkn kembali.................
dn harus aku ingat serta waspada...
jgn sekali turuti insan itu lagi.........
dia selalu merugikan aku....
dia selalu menyakitkan hati aku....
dia selalu membuatkn aku sentiasa geram...............
tapi kenapa dia sentiasa tenang dn berjaya,,,,,
bkn niat utk aku berdengki....
tetapi itu nyata dn terang sekali....
dia bukan insan yg bagus utk aku,,,,,,,,,,,,.
kerana dia yg merugikan aku.........
tidakah dia tahu..banyak perkara aku korbankan......
tidakah dia tahu banyak perkara yg aku lakukan....
dan kini aku sedar..semua itu sia-sia......
kini apa yg aku dapat....hasil dari semua itu.....
hanya kesakitan yg berbisa yg membekas di hati.....
aku sudah terlalu GERAM dgn kamu................
tidak mahu aku doakan kegagalan utk kamu...
hanya satu harus aku lakukan...iaitu terus menerus menjahui kamu.......................
tidak mahu aku ambil tahu..tidak mahu aku peduli lagi soal kamu....
hadir kamu hanya perosak hidup ku.....
ketawa kamu.senyum kamu..hanya racun yg menambah luka di hatiku........
semoga AKU DAPAT LUPAKAN KAMU..................................
agar tiada lagi geram di hati ku.....................


2 ulasan:

  1. suaibah: hg geram ngn sapa nie? cecite2.... :)

    BalasPadam
  2. ada la..xbek sebut nama..nanti dikira mengumpat

    BalasPadam